Spausdinti
Versija neįgaliesiems

Savivaldybės biudžetinė įstaiga  
Vilniaus al. 18, LT-66119.
Druskininkai
Tel. (8 313) 55 355,
Faks. (8 313) 55 376
Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre,
kodas 188776264

Ričardas Malinauskas
Druskininkų savivaldybės meras

ADMINISTRACIJA
 

RENGINIŲ KALENDORIUS
Naujienų prenumerata

Įveskite savo el.pašto adresą ir
gaukite mūsų naujienas pirmieji

RSS naujienų prenumerata
Savivaldybė Meras Taryba
Archyvas

Paslaugos aprašymas

Druskininkų savivaldybės administracijos Dokumentų ir informacijos skyriuje (Vasario 16 g -7) saugomi Druskininkų savivaldybės likviduotų įstaigų, įmonių, bendrovių bei kitų organizacijų veiklos ilgo ir laikino saugojimo, savivaldybės veiklos archyvinių dokumentų nuolatinio, ilgo ir laikino saugojimo dokumentų fondai.

Asmenys, likviduojantys įmones, įstaigas, bendroves, dokumentus, sutvarkytus pagal Dokumentų apskaitos ir tvarkymo taisykles, atiduoda saugoti Dokumentų ir informacijos skyriui (Vasario 16 g.-7). Archyvų skyrius konsultuoja likvidatorius dokumentų archyvavimo klausimais, priima šiuos dokumentus saugoti, išduoda pažymas apie likviduotų įmonių dokumentų perdavimą tolesniam saugojimui, likviduotų įstaigų, įmonių, bendrovių saugomų archyvinių dokumentų pagrindu pateikia pažymas gyventojams apie pajamas ir darbo stažą jų senatvės, išankstinei senatvės, našlių ir našlaičių, netekto darbingumo, maitintojo netekimo pensijoms skirti ar perskaičiuoti, deklaruojant turtą ir kitais atvejais.

Aprašymas interesantui

Reikalingų pateikti prašymų formos ir atmintinės:

• Perduodamų saugoti pagrindinių ilgo saugojimo dokumentų sąrašas;
• Prašymas dėl dokumentų perdavimo toliau saugoti;
• Prašymas dėl pažymos apie likviduoto juridinio asmens dokumentus;
• Prašymas išduoti archyvinę pažymą;
• Prašymas išduoti dokumentų išrašus ir/ar kopijas.

 Reikia pateikti šiuos dokumentus:

• Prašymą (formų pavyzdžiai pateikti puslapio apačioje);
• Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
• Darbo knygelės, Socialinio draudimo pažymėjimo kopijas.

Kita

Teikiamos paslaugos yra nemokamos.

Paslaugos suteikimo trukmė:

Pažymos parengiamos iki 20 darbo dienų.

Paslaugos teikėjų kontaktiniai duomenys:

Dėl archyvo pažymų kreiptis į Dokumentų ir informacijos skyrių (Vasario 16 g.-7) tel. 8-313 52665, jurgita.c@druskininkai.lt; rene.s@druskininkai.lt


Darbo laikas:

Pirmadieniais-ketvirtadieniais 8.00 – 12.00; 12.45-17.00;

Penktadieniais – 8.00-15.00

Teisės aktai: Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymas, (Žin., 1995, Nr. 107-2389; 2004, Nr. 57-1982); Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstatymas (Žin., 2000, Nr. 10-236; 2005, Nr. 139-5008); Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas (Žin., 1996, Nr. 63-1479; 2003, Nr. 15-597; 2004, Nr. 60-2120); Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. rugsėjo 1 d. nutarimas Nr.1039 ,,Dėl dokumentų kopijų parengimo išlaidų atlyginimo tvarkos patvirtinimo” (Žin., 2000, Nr.75-2294; 2002, Nr. 9-313); Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2008 m. balandžio 2 d. įsakymas Nr.I-192 ,,Dėl asmenų aptarnavimo Zarasų rajono savivaldybės administracijoje taikant ,,vieno langelio” principą”.

   Išplėstinė paieška
Prisijungimas gyventojams
Žiniasklaida
apie mus

NAUDINGA
INFORMACIJA

Nuotraukų
galerija
Klausiate-
atsakome



Smart Druskininkai







 


 





  



Vietinė rinkliava 


 


 


 












 


 

 

 
Administracijos darbo laikas

Pirmadienį – ketvirtadienį nuo 8.00 iki 17.00 val.
Penktadienį nuo 8.00 iki 15.00 val.

Asmenų prašymų ar skundų priėmimo valandos:
Pirmadienį – trečiadienį nuo 7.00 val. iki 17.00 val.
Ketvirtadienį nuo 8.00 iki 17.00 val.
Penktadienį nuo 7.00 iki 15.00 val.

Pietų pertrauka: 12-12:45 val.

 
Kaip mus rasti?
Susisiekite su mumis
Tel. (8 313) 55 355,
Faks. (8 313) 55 376
info@druskininkai.lt

 

Visos teisės saugomos. © 2012 Druskininkų savivaldybės administracija.
Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką Druskininkų savivaldybės administracijos sutikimą.
Sprendimas: Idamas, Naudojama Smartweb sistema.